12 Aralık 2009 Cumartesi

Vampir & Vampire



Aklımın Ermediği Şeyler yazı dizisi (No: Roma rakamiyla 2)


...Anlayamıyorum
Dirinin (saz sesi)
Anlayamığyorummmmmmm
Dirirlrilrir (uzunca saz sesi)

Vampirlerin kurbanlarını boyunlarından ısırmadan önce kafalarını 135 derece geri atmalarının sebebini anlayamıyorumm.

..Anlaya – mıyorumm – (Yumuşak bir kadın sesi)

Eğer bize kesici dişlerini göstermekse amaçları, işte o zaman bak tamam! Ama ya ben refleksleri kuvvetli bir atari oyuncusu isem. O vampir arkadaş HKKKIIIIIIHHH diye dişleri çıkarıp kafayı geri atana kadar ben onun çenesine bir yumruk yapıştırmam mı? Yapıştırırım.

Adukett!

Ben sonra napayım artistiği gitmiş o vampiri..
Vampir dediğin atiktir. Yüzü bebetodur. Ne bileyim traş olurken orasını burasını jiletle kestirtmez, sinekkaydıdır.


Hemm zateeen;
Şuncacık dünyada;
Mantıyı sarımsaklı yoğurtla yiyemedikten sonraaa ben o vampirlerin yüzyıllarca yaşamasını da anlayamıyorum..

Ona da yaşamak denir mi be doktor?

Yaşamak dediğin güneşin altında vücuda havuç yağını yedirip , sere serpe uzanıp kumsallarda amaçsızca uyumak ise, vampiradam bunu da yapamiyor...

Evet amele yanığı olma olasılığı sıfır ama hep Prens Charles beyazlığında kalması da hoş değil ki. Arada bir solaryuma girmeli, bizi gündem değiştirmek isteyen şarkıcılar gibi değişen imajınla şaşırtmalısın ey Vampir!

Yoksa biz senden keyif almaz, mevzuyu değiştiririz.

Anlaaaaayamiyorummmmm – (Koro şeklinde, inceden ..)

Evet yakışıklıdır, güzeldir hoştur ama öğle sıcağında terleyip , üzerine haşırt diye karpuz kesip onu peynirle taçlandırıp da yemenin tadını alamaz o vampir.. Ne anladim ben_?




Hayır bir faydanızı da göremiyoruz.
Ne yapıyorsunuz?
Yakını görmez bir yaşlıya gazete okumuşluğunuz yok.
Bir hayır aktivitesini geçtim, normal iş tuttuğunuz yok.
Bakkal çakkal değilsiniz, olsanız olsanız Taksim’de tekel bayiliği yaparsınız, el altından insan kanı döndürürsünüz piyasada..Ama duur, o kadar zekisiniz de bunu benden önce düşünmediniz mi? Kesin düşünmüşsünüzdür.
Kazık yemek deyimini duydunuz da ondan mı kaçıyorsunuz Türkler’den yoksa?
O bildiğiniz kazık değil , yanlış anlaşılma olmasın.
Hayali kazık.
:)



Yalnız haberiniz olsun kontak atmak üzere bende.

Batman yetiyordu, onun üzerine çok kafa yoruyordum. Ama siz , siz bambaşka bir ulus, bambaşka bir folklor, bambaşka bir dünyasınız be kardeşim.

Gerçekten,
Anlatın adam gibi kendinizi bir arkadaş. Nerden türediniz en başta?

AnlayamıyoooRRUUmmm (Bir opera gibi)

:D



Hiç yorum yok: